piątek, 19 października 2012

Duży format

Kreda może zagwarantować prawdziwy rozmach...





7 komentarzy:

  1. Łoł, ja ostatnio miałam scysję z reprezentantkami polskiego społeczeństwa. Malowanie kredą brudzi chodniki! Dzieci zostały pouczone, że tak nie wolno. W odwecie ja pouczyłam Panie, że ich zabłocone buty także ;)
    Ale takiego rozmachu nie mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Malowanie chodników ozdabia, błoto brudzi. Moje Młode malowały mi coś jakby mandale pod domem co lato i bardzo to lubiłam. Niestety wyrosły, ale kredy trzymam i jak tylko znajdę jakichś małoletnich fascynatów street-artu to wręczę i kredy, i zamówienie:))) Rozmach jest wskazany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to się dzieje, że z zamaszystych, pomysłowych i śmiałych kilkulatek wyrastają Panie w zabłoconych butach, nadużywające słów "nie wolno"?

    Powyższy rozmach powstał bez udziału osób dorosłych. Na szczęście nie miał kto skarcić, ani przegonić. Patrzmy i uczmy się od dzieci;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciosane są.
      Rozmiar mi przypadł do gustu.
      Ale, że przekorna jestem powiem: takie zarysowane na maksa kostki bauma sprawiają, że ślady sobie w samochodzie na dywaniku robię. ;)

      Usuń
    2. Nie wozisz w samochodzie butów na zmianę? ;P

      Usuń
    3. Woziłam, ale syn mi jeden "wypadł" na trasie.

      Usuń