środa, 16 maja 2012

Miasteczko

W sieci można natknąć się na wiele świetnych pomysłów. Niektóre aż proszą się o natychmiastowe przetestowanie, inne, po drobnych modyfikacjach, stają się czymś zupełnie nowym.

Ponieważ od dłuższego czasu szukam prostych, najprostszych pomysłów wykorzystujących papier i tekturę, ten znaleziony tutaj wydał mi się po prostu genialny. Po niewielkich zmianach wyszło całkiem przyzwoite miasto. W sam raz do dalszego rozwijania przez grupę kilkulatków;)

Przy okazji, dotarłam do źródła i takiej oto publikacji (klik). Polecam! 




 cdn.

6 komentarzy:

  1. genialny, to prawda. wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki prosty i pomysłowy zarazem!
    Podoba nam się!

    ichtrojeiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł na wakacje, wystarczy zabrać kilka kartek i zabawa gotowa! Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł tak prosty, że aż spektakularny! Zachęcę mojego kilku-latka a może i początkującą nastolatka się skusi?:)
    Ku pamięci mam jeszcze zapisane malowanie na kamieniach. Wielkie dzięki za inspiracje.
    W czasie deszczu dzieci... wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam, że pomysł się spodoba :-)
    Kartki są z małego notesu, tzw. "kostki".

    OdpowiedzUsuń
  6. najprostsze są najbardziej efektowne, bomba!

    OdpowiedzUsuń