środa, 1 lutego 2012

Plastelina ekonomicznie

Ponieważ samochody powstają ostatnio u nas w ilości hurtowej i znacznie wzrosło zapotrzebowanie na materiał, zaczęłam rozglądać się za tańszą plasteliną. Atrakcyjną ofertę znalazłam na Allegro - wyklikałam hurtowe zamówienie w ekonomicznych wiaderkach, karnie zapłaciłam ile trzeba i cierpliwie czekałam na listonosza.

Po ponad tygodniu dotarło do nas opóźnione zamówienie. Za pobraniem i niepełne. Zapłaciłam podwójnie i otrzymałam mniej, niż wyszczególniono na rachunku. Zaoszczędziłam;)

Na zdjęciach ostatni plastelinowy twór siedmiolatka. Samochody mają coraz większe gabaryty...





Na ostatnim zdjęciu pojazd jest już nieco wymęczony, przeżył kilkugodzinną zabawę:)


8 komentarzy:

  1. zachwycająca ilość detali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrażam absolutny zachwyt tym, co robicie, wykorzystujęw pracy niani.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też podziwiam kreatywność zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny! :) muszę jutro pokazać mojemu synkowi. Pewnie pierwsze, co powie, będzie: "może też to zrobimy?" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wprawdzie nie w temacie, ale przy okazji moich książkowych poszukiwań znalazłam coś, na czego widok pomyślałam, że to dla WAS :)

    http://3.bp.blogspot.com/-Ocz2QpFX01Q/TzEgYpcF9mI/AAAAAAAADUM/NpC9PGR0eaw/s1600/EL+BOSQUE01.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-pw6G0rfqUWo/TruEyPG1XPI/AAAAAAAADK8/WtEo9Pq5hFc/s1600/Expo03.jpg

    to blog wydawnictwa milimbo http://www.milimboblog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy udało ci się odzyskać brakującą plastelinę i pieniądze? Jak kupowałam siatkę zabezpieczającą też miałam problem bo zapłaciłam przed a potem było za pobraniem. Ale po skontaktowaniu się ze sprzedającym zwrócił nadwyżkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, bez problemu. Do takich pomyłek mamy nawyraźniej szczęście :-)

    OdpowiedzUsuń