wtorek, 14 lutego 2012

DIZAJN DLA WSZYSTKICH!

We wrocławskiej Galerii Design (ul. Świdnicka 2-4) znów działa wystawa/pracownia/świetlica/kawiarnia - dla dzieci i nie tylko. To kontynuacja projektu 'Teraz dizajn!', o którym wspominałam już kiedyś tutaj i tu.

Tym razem plac zabaw w galerii czynny będzie przez miesiąc. Trzy razy w tygodniu w godzinach popołudniowych zaplanowano tematyczne warsztaty, w pozostałym czasie działa świetlica. Można pobawić się, pohuśtać, malować na ścianach, powiesić zdjęcie własnego pokoju w mini galerii...









Malujemy...





... i robimy kanapeczki;)






Wystawie towarzyszy promocja 'Zeszytów do Dizajnu', książko-elementarza o projektowaniu dla dzieci i dorosłych (więcej w linku). Publikacja powstała z inicjatywy Magdaleny Kreis i Natalii Romaszkan - dziewczyny prowadzą świetne, cykliczne, weekendowe warsztaty 3D Dizajn Dla Dzieci (info tutaj i tu). Ilustracje w publikacji - Wojciech Kołacz /OTECKI/.


Warto tam zajrzeć! Mają dobrą kawę;)

6 komentarzy:

  1. AAA, nie zdążyłam po książkę/zeszyty! Tak mi szkoda. Fajne takie rzeczy w tym Wrocławiu, "tradycyjny" Kraków jakoś daleko z tyłu...
    Jakbyś z racji bliskości źródła wiedziała coś o nowej edycji, uprzejmie proszę, proszę! o danie znaków dymnych. (ech, chyba jednak będę musiała wreszcie przekonać się do fb, za dużo mnie omija...)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za informację ...na pewno się wybierzemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeżucho - zapytam i dam znać. Dziewczyny też były zdziwione, że tak szybko im poszło.

    Lasche - bardzo proszę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo będę zobowiązana. Czekam zatem na wieści.

      Usuń
  4. Oj, Rzeżucho, gdybym wiedziała, że też jesteś zainteresowana, dałabym Ci od razu znać na @. Ja zobaczyłam info na fb Miejsca Dzieci w zeszły poniedziałek rano i od razu zamówiłam. Również będę o Tobie pamiętać :) Dodałam stronę Dizajn dla Dzieci na fb do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki!
      Ale pewnie nie będzie to tak hop siup od razu...

      Usuń