czwartek, 19 stycznia 2012

Wyprzedaż

Jeśli ktoś ma w planach zakup telefonu, mp3, 4, aparatu fotograficznego lub innego gadżetu elektronicznego - zapraszamy do sklepu na wyprzedaż. Sama nie jestem zbyt dobrze zorientowana w ofercie, ale gwarantuję, że obsługa sklepu jest bardzo profesjonalna. 

Nie wiem jak to się stało, że siedmiolatek tak dobrze zna się na elektronice. Z pewnością nie jest typem gadżetomaniaka, więc tym bardziej zaskoczył mnie rozwój tematu. A zaczęło się niewinnie - od pogadanki, dlaczego na urodziny nie może dostać komputera.

Tak czy siak - sklep działa, cennik załączony, nic tylko kupować. W zapowiedziach jest jeszcze dostawa telewizorów, ale najpierw musimy zdobyć odpowiedni format papieru.









12 komentarzy:

  1. Czy ten czerwony laptop jest w zasięgu moich możliwości finsowych? Bardzo wpadł mi w oko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha mi by się przydał jakiś lepszy obiektyw do aparatu, może uda się go zrobić na zamówienie :D ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo inspirujące - żywe kolory, nie mówiąc o kształtach. Podziwiam pomysłowość!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sie cieszę,że trafiłam do Was. Jestem Nianią a papier i tektura od dawna stanowia swietne żródło zabawy . Pamietam doskonale czas ,kiedy jako dziecko bawiłam się tylko własnoręcznie wykonanymi domkami dla lalek. Wykonanie sklepu fantastyczne, mam ochotę kupić laptopa, bo kolorowy i pewnie sie nie uszkodzi, uwaga na wodę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za miły komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...to znaczy komentarze;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gadżeciarstwa się nie uniknie, nawet jeśli ''biedne dziecko'' musi sobie robić z papieru. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są superowe!!! A czołówka Japońskiej Myśli Technicznej gryzie paluchy z zazdrości, bo tak cienkich aparatów jeszcze im się nie udało wyprodukować.

    OdpowiedzUsuń