piątek, 26 sierpnia 2011

Straż pożarna

Przez przypadek trafiliśmy na całkiem udany papierowy model do składania. Do wyboru było kilka zestawów tematycznych, o różnym stopniu trudności. Wybraliśmy ten: 


Model okazał się wybawcą, bo zajął sześciolatka na długo. Tylko od czasu do czasu, w kryzysowych chwilach, wkraczałam z taśmą klejącą, by ratować sytuację. Ponieważ byliśmy sami, sześciolatek nie mógł liczyć na zbyt dużą pomoc. Bo przecież matka na samochodach się nie zna :)



Polecam - kilkanaście stron w formacie A3 do złożenia i dwa dni spokoju za jedyne 5 zł :)

6 komentarzy:

  1. Super ten wóz ;)

    Zapraszamy do Babylandii,może mielibyście ochotę dorzucić swoje potworki do naszego potworkowego miasteczka :) ? Byłoby nam bardzo miło :)

    http://babylandiaa.blogspot.com/2011/08/raczki-i-nozki-potworki-i-duszki.html

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. oj to prawda, że takie składanki z tektury są zajmujące. My ostatnio walczyliśmy z całym miastem! Minus jest taki, że zestaw miał być bezklejowy a okazało się, że bez taśmy dwustronnej się nie trzymał. Musiałam więc brać czynny udział w przedsięwzięciu. Ale potem ponad tydzień dzieciaki się tym bawiły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tymi potworkami. Tylko, że akurat chwilowo syna nie mam pod ręką :)

    Papierowe twory u nas też zwykle mają długi żywot :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedzcie mi proszę gdzie mogłabym kupić takie tekturowe modele do składania? Najbardziej interesują mnie makiety miast. Szukałam w księgarniach, w Empiku, ale nic takiego nie mają. Będę wdzięczna za podpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpisz sobie w google 'papierowe miasto'. Mamy jedną część - fajna, wytrzymała, z szablonów które zostały po wydłubaniu domków i samochodów sześciolatek tworzył kolejne składanki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wielkie. No tak - google:)

    OdpowiedzUsuń